Sunday 17 June 2012

SUDAHLAH "MENENGGEK" .... BERMEGAH PULAK TU. KATA PULAK AKU "ANJING". EH, EH, EH.

Baru 4 hari aku buka PAGE Cikgu Lin. Ini adalah disebabkan ... Akaun FB aku dah melebihi 3,000 Friend. Jadi, aku mengambil keputusan untuk membuka PAGE dalam ertikata lain .... tak perlu membuka AKAUN TAMBAHAN dan tak perlu aku CONFIRMkan sesiapa yang adds aku lagi.

Seperti biasa , disebabkan aku hanyalah INSAN MARHAIN ... baru 23 orang saja yang LIKED. Jadi, pada hari ini, aku SHAREkan Page ini. TIBA-TIBA ..... datang MAT TENGGEK (Aku yakin benar ... MAT TENGGEK ini adalah Penyokong Pakatan Pembangkang) memberi komen yang aku katakan "BIASA DILAKUKAN" oleh mereka. Dia menyatakan :-
1.    Page aku adalah PAGE ANJING dan jangan like.
2.    Mentertawakan Page aku kerana baru 23 saja LIKED.

Lalu ... dia memaparkan PAGE DIA ... tergelak aku .... sebabnya baru 1,916 saja sedangkan .... dia dah beroperasi lebih dari 4 bulan dan TELAH MENENGGEK :-
1.   Menggunakan nama "PEJUANG KEADILAN".
2.   Menggunakan GAMBAR "USTAZ JANGGUT".

Sepatutnya, PAGE PEJUANG KEADILAN ini LIKEDnya mesti dah PULUHAN RIBU sebabnya :-

1.    TAJUKNYA KHUSUS iaitu PEJUANG KEADILAN.
2.    GAMBARNYA, USTAZ JANGGUT (CUKUP POPULAR)


Jadi, kalau nak buat perbandingan pun .... biarlah berpatutan dan nak gelak pun .... JANGANLAH BAGI ORANG LAIN GELAKKAN KITA BALIK .... kahkahkahkah.


PAGE Pejuang Keadilan (PAGE GROUP TENGGEK)
Perkiraan :  1,916 / 120 hari X 4 hari = ???????
Sepatutnya : 120 X 40 (10 X Cikgu Lin) = 4,800 ... sebabnya


1.   Nama Page : PEJUANG KEADILAN (Nama Group)
2.   Pic Admin : LOGO BERSIH 3.0
3.   Pic Page : USTAZ PAKATAN PEMBANGKANG TEGAR
4.   Jumlah Hari : > 4 bulan.

5.   Admin Suka Mencarut : TENTU ORANG SUKA.


Berbanding PAGE Cikgu Lin (PAGE PERIBADI)
Perkiraan : 24 / 4 =  3 LIKED / hari ... oklah tu ... sebabnya aku adalah MARHAIN, bukannya Pemimpin atau KAKI MENENGGEK.
Inilah yang berlaku kepada RAMAI PENYOKONG PAKATAN PEMBANGKANG sejak dulu lagi sebagaimana LAKU PARA PEMIMPINNYA YANG SENTIASA SUKA MENENGGEK.  Para Pemimpin Pakatan ini sering MENENGGEK DAN kadang-kadang ALLAH dan RASUL pun mereka gunakan demi demi PERJUANGAN MEREKA YANG DAH TAK TENTU HUJUNG PANGKALNYA. 

Contohnya "TENGGEKAN" PEMIMPIN PAKATAN  :-

1.   "ALLAH TELAH MENGAMPUNKANNYA ........ ".
2.   "APA TUJUAN NABI MUHAMAD KE MADINAH ..... "
3.   "YUSUF QARDAWI TELAH BERJUMPA DENGAN .... "
4.   "HUDUD INI ADALAH ..... "

Maka, TENGGEKAN di atas selalunya akan di SPIN di serata MEDIA SOSIAL dan juga akan di COPYPASTE juga dijadikan CD/VCD untuk diedarkan .... janji MASYUKKKK.

Oleh itu, saya ingin berpesan kepada diri saya dan juga anda semua TERUTAMA "KAKI TENGGEK" di kalangan Pakatan Pembangkang itu .... MUHASABAH DIRI lah.

Ikhlas Dari Saya.













Sekian, Adanya.

No comments:

Post a Comment