Thursday 7 June 2012

PARTI BARU "IKATAN" .... NAK TAU SIAPA PRESIDENNYA?

Dah jenuh duduk dalam UMNO/BN dengan  menikmati segala KEMUDAHAN di dalamnya , beliau baru-baru ini berada dalam AGENDA PAKATAN PEMBANGKANG dan pada hari ini beliau telah menubuhkan satu parti baru yang diberi nama "PARTI IKATAN BANGSA MALAYSIA (IKATAN)".

Sudah tentulah beliau PRESIDENnya.

Kalau Zaid Ibrahim dulu ... dia TUBUH parti baru  dan dia juga yang TUTUP. Adakan ini juga akan berlaku.

Aku tak tau mana rupa LAMBANGnya ... kalau namanya IKATAN .... kata dasarnya adalah IKAT .... nanti aku cuba bayangkan ...

PARTI IKATAN BANGSA MALAYSIA

PARTI IKATAN BANGSA MALAYSIA

PARTI IKATAN BANGSA MALAYSIA

INILAH PRESIDENNYA

Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir

SELAMAT BERTANDING DALAM
PRU 13


12 comments:

  1. wakakak..admin mcm sial..

    ReplyDelete
  2. blogger anjing2 kurap umngokk...ko jual mak ko ke admin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu punya mak le jual barang .... dapat lu ... tu pasal lu punya perangai macam ni .. suka menyondol

      Delete
  3. Beginilah kalau dah tak dapat lagi kemewahan yang dikecapi dulu...maka akan buat hal lah...tp ade ker pengikutnye..sb dah banyak sgt parti baru orang Melayu ni..kut anak beranak die jer kut jdi ahli dan ahli majlisnyer

    ReplyDelete
  4. Dia kata dah meluat dengan UMNO, sebab semua kaki kebas, bukan sikit pula tapi bilion-bilion. UMNO ajak dia kongsi sama-sama tapi dia tidak mahu. Dia hendak dedahkan semua, itu yang membuatkan UMNO meroyan dengan dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abende yang kamu cakapkan ni ... tak tentu ujung pangkal

      Delete
    2. Buat-buat tak tahu. Masa Mahathir siapa yang dapat kontrak kerajaan. Semua kontrak rundingan terus, yang dapat semua kontraktor suku-sakat UMNO, konon kontraktor Melayu. Lepas itu beri kepada kontraktor Cina untuk laksanakan, puak-puak UMNO cuma makan atas angin sahaja. Kuli semua diimport dari luar negeri, kuah dan tulang pun orang Malayu tak merasa. Harga yang didapat berlipat kali ganda dari harga pasaran, kalau tidak tak akan selepas kontraktor Cina bayar komisyen 10% kepada suku-sakat UMNO, dia masih boleh dapat untung lagi.

      Delete
  5. adoi...apa nak jd dgn melayu..kini timbul lg satu parti baru yg bertunjangkan melayu...maka akan berpecah le lg bangsa melayu...satu bangsa yg telah berpecah kepda puak2...bukan ke sepatut nye bangsa melayu bersatu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini politik peras ugut, politik menakut-nakut. Konon orang Melayu akan berpecah. Tapi sebenarnya nak suruh orang Melayu mengundi UMNO, supaya kaki korup boleh terus menipu Melayu. Yang tinggal dalam UMNO sekarang adalah Melayu yang busuk sampai ke usus, Melayu yang tak guna dan tak boleh pakai lagi.

      Delete
  6. Busuk masih tak apa juga lagi ... jangan cucuk bontot .... busuk oiii

    ReplyDelete
  7. Orang UMNO bila tiada modal, tiada benda lain yang dia mampu bawa, itulah sahaja. Dua kali menang di Mahkamah, UMNO tidak mahu terima lagi.

    ReplyDelete