Tuesday 5 June 2012

DITANAM HIDUP-HIDUP. PERNAH TERJADI DI MALAYA 66 TAHUN DULU.

Oleh itu, sebagai Masyarakat Majmuk ... kita di Malaysia perlukan menjaga KEHARMONIAN yang telah kita kecapi lebih dari setengah ABAD.

Zaman Pemerintahan Jepun, Barisan Pembebasan Malaya dianggotai oleh British dan PKM, API, AWAS, BATAS, MATA dan sebagainya mengangotai MPAJA di mana PKM adalah DOMINAN.

Sekarang, MALAYSIA dianggotai oleh UMNO dan belasan lagi Komponen dalam BNnya. Juga, DAP, PKR, PAS menganggotai Pakatan Pembangkang di mana DAP adalah DOMINAN.

DITANAM HIDUP-HIDUP

Keterlaluan saya katakan .... peristiwa sebagaimana PAPARAN INI akan berlaku tetapi TIDAK MUSTAHIL kerana TELAH PUN BERLAKU di Penghujung Tahun 1945 di mana semasa itu Jepun telah menyerah kalah MPAJA mengambil alih. Maka berlakulah kejadian yang sedemikian.

Bapa saudaraku diLAKUKAN SEDEMIKIAN RUPA bersama dengan seorang lagi kawannya. Peristiwa berlaku di pinggir Sungai Perak ... di belakang SK Pasir Kubu, Pulau Tiga Kiri, Kg Gajah, Perak.


Jadi, kalau kita buat kajian ....
1.   ADAKAH PKM TELAH TOTALY JUMUD ?
2.   Mampukah PAS atau PKR menjadi DOMINAN dalam
      PAKATAN RAKYAT ?
3.   Berapa ramai Anggota DAP yang menghayati PKM?
4.   Berapa ramai ANAK DIDIK PKM telah menyusup masuk 
      ke dalam PARTI SIASAH di Malaya ?


FIKIR-FIKIRKANLAH

2 comments:

  1. Dalam DAP. PKR dan PAS belum ada yang ditangkap penyokong PKM tau agen Russia. Dalam UMNO mereka telah dapat masuk, ditangkap dan mengaku. Berapa orang anak didik mereka yang ada dalam UMNO sekarang dan Cikgu terhangguk-hangguk menyokong mereka.

    ReplyDelete
  2. Dlm PAS dah ada seorang penghisap kulup Chin Peng

    ReplyDelete