Saturday 13 April 2013

BN MEMINANG YB JAMALUDIN MOHD RADZI (ADUN N59 BEHRANG) .... AKAN BERLAKUKAH?




YB Jamaluddin Mohd Radzi (ADUN N59 Behrang) telah mengambil Borang Pencalonan untuk mempertahankan kerusinya di DUN berkenaan.

Apa yang dimaklumkan buat sekian kalinya kepada saya ... beliau masih menunggu PINANGAN BN ... tapi hingga ke saat ini masih belum ada ROMBONGAN MEMINANG.

Oleh itu, jika ada rombongan meminang ... ajaklah aku sekali. Aku tukang bawak "TEPAK SIRIH" pun jadi ler.



Selainnya ... aku tak ndak komen apa-apa sebabnya ... aku dah berikan penjelasan sebelum ini secara panjang lebar.

WALLAHHU ALAM




1 comment:

  1. SEKALIPUN JODOH DI TENTUKAN ALLAH, KALAU KITA NAK MENCARI JODOH ADA SYARATNYA DI BERI OLEH NABI, PILIHLAH YANG COMEL, YANG BERHARTA, DAN YANG PALING UTAMA AGAMANYA...JIKA LENGKAP BARU KITA PERGI MEMINANG.

    ReplyDelete