Tuesday 15 January 2013

KALENDAR 2013 UMNO YANG TELAH DIEDARKAN SEMASA PERHIMPUNAN AGUNG 2012 LALU...... ADAKAH "SENGAJA DISALAH CETAK"?








Petang semalam, aku pergi ke pejabat rakan aku yang merupakan salah seorang dari Perwakilan UMNO 2012.

Di atas meja TERDIRI MEGAH "KALENDAR UMNO 2013",
nampak cantik dengan GAMBAR PEMIMPIN UMNO sejak dulu hinggalah sekarang.

Aku pegang dan aku perhatikan ..... lalu aku berkata "APA PASAL NI .... NAMPAK CANTIK .... TAPI SALAHHHH".


Persoalannya, apa salahnya dan kenapa aku tak kata SILAP?.

Cuba baca apa yang tertera di bawah gambar :-

1.   Allahyarham Ayahanda Tun Hj Abdul Razak ?
2.   YBhg. Tun Hj Abdullah Ahmad Badawi ?

Aku tak mahu beritahu di sini apa yang salah itu .... sila semak sendiri.

Nasihat saya ...... lain kali elakkanlah 

1.   KENAPA TAK SEMAK kerana KALENDAR INI adalah merupakan BAHAN SEBARAN UMUM yang akan ditonton SEPANJANG TAHUN 2013. 

2.     Ini baru kesalahan kecil yang kita nampak .... mana tau kot2 ada yang lagi besar?

Untuk makluman, saya TAK PERNAH PERGI ke PERHIMPUNAN AGUNG UMNO. Kenapa dan mengapa .... adakah kerana saya TAK SAYANGKAN UMNO?

DULU, KINI DAN INSYA ALLAH SELAMA-LAMANYA.

AMINNN.




No comments:

Post a Comment