Tuesday 4 December 2012

PENGUNDI ADA BERIBU-RIBU .... TAKKAN MAMPU KETUA PDM MENGURUSNYA SENSORANG. TENTU ADA CARA LAIN.



KADANG2 BAJU NI MENYEBABKAN "CELAKA"
(YANG TAK DAPAT MERAJUK - UNDI LARI)

Aku pernah dilantik beberapa kali PRU menjadi Ketua PDM jadi sedikit sebanyak pengalaman sebagai Ketua PDM itu boleh dikongsikan bersama. 

Malangnya, AKU HANYA ADA MEDIA SOSIAL SAHAJA ... tak ada siapa yang peduli bahkan mungkin ada yang menyatakan AKU KAKI SIBUK. Aku tak pernah marah ... lantak ler.

Cuma di sini, aku nak bertanya .... kalau Daerah Mengundi tu ada beribu-ribu pengundi ... Ketua PDM tu nak buat macam mana?.

Kalau buat secara BIASA aje ... jawapannya ... HAMPASSS/HANCUSSS. Tentu ada cara lain bagi membantu Ketua Berkenaan bertindak.

Oleh itu, bahagi-bahagikanlah tugas itu kepada Organisasi yang lebih kecil .... JANGAN TAMAK SENSORANG ... tak ada faedahnya jika BN KALAH.

CARILAH JALANNYA ....

WALLAHHUALAM




No comments:

Post a Comment