Wednesday 15 June 2016

AJK myPPP PUSAT, PINGGIRKAN JENTERA PRK WANITA DAN PEMUDA KUALA KANGSAR.








Beberapa hari aku menyusul Jentera PRK my PPP Kuala Kangsar dan aku taulah serba  sedikit apa yang berlaku. Kali pertama saya bertemu mereka ... sudah nampak ketidakpuasan hati mereka terhadap pihak-pihak tertentu.





Seperti biasa Ketua PRK Bahagian cuba membuat yang terbaik akan tetapi apabila ada yang TIDAK TELUS  mestilah mereka yang di PRK P067 Kuala Kangsar ini merasa amat kecewa.

1.   Deposit Homestay telah dibayar.
2.   3 Lokasi PDM telah ditempah.
3.   Aktivivi2 PDM telah dirancang.

Sepatutnya, Ketua Wanita dan Pemuda Pusat memberi kepercayaan terus kepada Jentera Pemuda dan Wanita. Ini tidak, kononnya kewibawaan Wanita Kuala Kangsar diambil alih oleh Ketua Wanita Pusat. Segala peruntukan ada padanya .... Wanita Kuala Kangsar .... dapat tempiasnya saja.

Bagaimana pula dengan Pemuda ... takkan YB KJ dan Sdr Wan Bro tak beri peruntukan?

Ada mereka selidik ... berapa Pemuda myPPP Kuala Kangsar terima.

Sungguh pun demikian, saya dinyatakan oleh Ketua PRK my PPP Kuala Kangsar .... 3 PDM akan dibuka. Bila lagi nak dibuka ... kalau lepas PRK .... buat apa lagi. Gunakanlah peruntukan yang ada lagi untuk PDM-PDM ini.

Saya telah bertemu dengan pihak yang bertanggungjawab ,,,  dan menyatakan SEMUA PERUNTUKAN ASAS TELAH DIBERIKAN.


Saya nasihatkan, selepas PRK ini ... BUAT LAPORAN KE PRESIDEN myPPP .... jangan simpan ... nanti rosak BN.









HUBAYA-HUBAYA




No comments:

Post a Comment