Wednesday 22 October 2014

INGAT ... AKU BUKAN PENGKIANAT







SEKADAR MELEPASKAN PERASAAN.

Aku .... TAK ADA JAWATAN dalam politik. AJK Biro Peringkat Cawangan pun tak ada. Jadi, Pelbagai halangan dan tohmahan dilemparkan terhadapku sejak kebelakangan ini.

1.     Cikgu Lin tu apa jawatannya ... kenapa menyibuk?
2.     JAGA ... Cikgu Lin mungkin BERNIAGA MAKLUMAT.
3.     "Diri sendiri pun tak terurus ...."


Inilah yang terjadi terhadap RAMAI SUKARELAWAN BN sejak dulu lagi. Apa yang kita cuba sumbangkan dianggap NEGATIF.

Perlu diingat bahawa ... kami bergerak BUKAN ADA PENAJA manakala YANG BERJAWATAN boleh menuntut peruntukan walaupun apa yang dibelanjakan TAK SEBERAPA berbanding dengan tuntutan.

Dinasihatkan kepada :-

A : YANG BERJAWATAN
      Tolonglah HARGAI SEDIKIT penglibatan kami ini sebabnya ... penglibatan kami TAK PERNAH DITULIS di mana-mana Buku Catatan Parti.

B : SUKARELAWAN BN
     Teruskan pengorbanan anda ... demi AGAMA, BANGSA dan NEGARA. 

HUBAYA-HUBAYA



3 comments:

  1. Bebenor tu sangat Cikgu....demer ni tau nyer nak burok sangka je
    Ini yang fed-up ni..ye ndak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tetap aku.
      Sebabnya .... kebanyakan deme ni JUNIOR aku dlm politik.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete