Sunday 15 March 2020

S.0.S : LEMON MAMPU MENCEGAH COVID-19?



CEGAH SEBELUM PARAH




Saya menerima Pesanan Media dari Rakan mengenai di bawah ...
Tidak salah kita mencubanya sendiri bersama sanak saudara dan  rakan-rakan.


Berikut adalah pesanannya :- 

Halo, saya Laila Ahmadi dari China, Fakulti Sains Perubatan, Universiti Zanjan

Virus Corona tiba di mana-mana negara, lambat laun tidak ada keraguan bahawa banyak negara tidak mempunyai set diagnostik atau peralatan, jadi
Sila gunakan sebanyak mungkin vitamin C semula jadi untuk menguatkan sistem imun anda.
Jangan risau, C menghilangkannya dengan banyak, dan ia baik-baik saja.
Virus pada masa ini tidak mengandungi vaksin dan tiada rawatan khusus. Malangnya, disebabkan mutasi genetik yang menjadikannya sangat berbahaya

Penyakit ini nampaknya disebabkan oleh gabungan gen dalam ular dan kelawar, dan ia telah memperoleh keupayaan untuk menjangkiti mamalia, termasuk manusia.
Adalah penting untuk menyimpan mesej mengenai pengetahuan anda yang paling besar.
Profesor Chen Horin, Ketua Pegawai Eksekutif Hospital Tentera Beijing berkata: "Kepingan lemon dalam secawan air suam dapat menyelamatkan nyawa anda."
Walaupun anda bekerja, anda perlu melihat mesej ini dan menyampaikannya kepada orang lain
Lemon dipotong menjadi tiga bahagian dan dimasukkan ke dalam cawan, kemudian tuangkan air panas dan mengubahnya menjadi (air alkali)
Selepas membaca, berbincang dengan orang lain dan pindahkannya kepada orang yang anda suka dan menjaga kesihatan diri anda.
Profesor Chen Horin menyatakan bahawa sesiapa yang menerima mesej ini sekurang-kurangnya dijamin untuk menyelamatkan nyawa seseorang ...
Saya telah melakukan tugas saya dan saya harap anda dapat membantu saya mengembangkannya juga.

Mereka menerbitkannya dalam kumpulan akademik 🤒🥴😷
- Pls share, Forward from others group


SEKIAN, TERIMA KASIH.

Selamat Mencuba.

No comments:

Post a Comment