Tuesday 21 May 2013

BAHAWASANYA, "SAYA BUKAN PENASIHAT YAB MENTERI BESAR PERAK DARUL RIDZUAN"




SAYA HANYA SEORANG MARHAIN


Dalam beberapa hari ini, saya telah dihubungi oleh Rakan-rakan, berkaitan dengan Perlantikan EXCO Kerajaan Negeri Perak yang diisytiharkan Sabtu lalu. Rata-rata mereka menyatakan bahwa "SAYA MENASIHATKAN YAB MB PERAK".

Untuk makluman, "SAYA BUKAN PENASIHAT YAB MENTERI BESAR PERAK" bahkan saya tidak pernah berhubung dengan beliau sejak sekian lama kerana "SIAPALAH SAYA" dan kami masing-masing sibuk menghadapi PRU 13 yang amat mencemaskan.

Paparan NAMA EXCO yang saya paparkan dalam Blog Saya (KLIK DI SINI) adalah SECARA KEBETULAN sahaja.

Oleh itu, saya dengan RASMInya "MEMOHON MAAF DI ATAS PAPARAN TERSEBUT YANG MUNGKIN MENGGANGGU MANA-MANA PIHAK YANG BERKENAAN DAN TAK BERKENAAN".

Sekian, terima kasih.


HUBAYA-HUBAYA






No comments:

Post a Comment