Tuesday 16 April 2013

YB JAMALUDDIN MOHD RADZI TETAP BERTANDING "BEBAS" DI N59 BEHRANG.




Pagi tadi, YB Jamaluddin Mohd Radzi  (ADUN N59 Behrang)  menelefon aku khas untuk menyatakan  "SAYA BERTANDING BEBAS".

YB JAMALUDDIN MOHD RADZI


Kemungkinan perkenalan kami sejak Tahun 2008 di Restoran (Depan PETRONAS Slim) menyebabkan beliau memberitahu aku hasrat hatinya.

Aku tak boleh berkata apa-apa KERANA AKU BUKAN YAB PM atau YAB MB yang boleh menentukan SIAPA CALON BN.

Apa yang aku doakan HANYA SIHAT "BATANG TUBUHNYA" tidak "KEMENANGANNYA" kerana pada aku "SAHABAT TETAP SAHABAT" .... "BN TIDAK BOLEH DITUKAR GANTI" (Dengan Izin Allah). Beliau memahami prinsip aku.

N59 Behrang dijangka berlaku pertandingan TIGA PENJURU (BN, PKR dan BEBAS) dan apa yang difahamkan BN mencalon Dato' Rusnah Kasim (Ketua Wanita UMNO Negeri) di mana sebelum ini beliau adalah ADUN Hulu Kinta.

DATO' RUSNAH KASSIM

Pertandingan dijangkakan SENGIT dan semua calon berpotensi UNTUK MENANG.

WALLAHHU 'ALAM



No comments:

Post a Comment