Monday 25 March 2013

RAKAMAN TEMUBUAL > OTAI (AJK CABANG) TAK SOKONG CALON PKR N39 BOTA .. SOKONG CALON BN. APA DAH JADI KOME OIII?





Petang tadi (24 Mac 2013) ketika aku pergi meninjau Makam Sultan Perak I di Tanah Abang, aku terserempak dengan OTAI (Pengasas) PKR Cabang Parit yang satu masa dahulu TERPAPAR DI MUKA PAPARAN MEDIA di seluruh negara dengan ISU berkenaan.

Beliau adalah Ketua RISIK PKR PRU 13 Cabang Parit dikatakan MEWAKILI OTAI-OTAI PKR CABANG PARIT yang merasakan "TIDAK PUAS HATI" di atas. perkara yang berlaku

Aku mengambil kesempatan menemuramah beliau. Panjang perbualannya ... hanya yang aku paparkan hanya PETIKAN SAHAJA (yang lain tu ... SIMPAN ... BUAT AZIMAT)


GAMBAR HIASAN
(Bersama Hj Usaili Alias, Mantan ADUN PKR N39 Bota)

AKU BERSAMA ZUL HASAN

ZUL HASAN DI HADAPAN CHALET ADIKNYA



RUMUSAN KOMENNYA.

1.   Tak sokong En Zulkifli Ibrahim (Mantan Pengerusi PKR Perak) sebagai Calon PKR N39 Bota.

2.   Sokong Calon PAS 100%

3.   Sokong Calon BN .... dengan syarat :-
      -   En. Zulkifli Ibrahim Calon PKR

4.   Calon BN yang disokong ... hanyalah ..
-   YB Nasarudin Hashim (ADUN N39 Bota) jika dicalon di N39 Bota.
atau
-   Sdr. Khairul Shahril Mohamed (KP UMNO Bahagian Parit) jika dicalonkan di N39 Bota.






WALLAHHU 'ALAM


2 comments: