Wednesday 27 March 2013

ANWAR NAK KACAU PARLIMEN TAMBUN. IZZAH (ANAKNYA) AKAN KE PERMATANG PAUH. PEMUDA PERAK SURUH KE PARLIMEN LUMUT. TAK FAHAM-FAHAM KER ... MAKNANYA PEMUDA PAS NAK BAGI MATI LER TU?



DSAI TERJATUH KETIKA DATANG KE PERAK


Demi kasih sayang terhadap anak demi kesinambungan POLITIK KEKELUARGAAN, kononnya DSAI sanggup meletakkan Nurul Izzah dari Parlimen Lembah Pantai ke Kubu Kuat PKR iaitu PERMATANG PAUH. Sementara itu beliau kononnya akan ke Parlimen Tambun, Perak. 

LEBIHKURANG 150 ORANG HADIR MASA TAZKIRAH DSAI
DI PDM KG. TUA, LAMBOR KANAN, DUN N39 BOTA

Konon ini disambut oleh Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak dengan mencadangkan DSAI ke P74 Lumut. Di sana, YAB Dr Zambry (MB Perak) dan YB Kong Cho Ha (Menteri Pengangkutan) ada menunggu. KLIK DI SINI

Kenapa dan mengapa Pemuda PAS menyarankan begitu?. Jawapannya adalah :-
1.   Parlimen Tambun = PAS AKAN BERTANDING ... PAS jangka mereka dah bekerja keras dan menjangkakan PAS BOLEH MENANG di sini takkan nak bagi PKR pulak
2.   DSAI akan berentap dengan DUA TOKOH BN (MB Perak dan Menteri Pengangkutan) dan kemungkinan besar DSAI AKAN KALAH (UNDI PROTES memihak kepada BN setelah DUN N51 Pasir Panjang Calon UMNO yang bertanding).

YAB MENTERI BESAR PERAK
DUN N52 PANGKOR

YB MENTERI PENGANGKUTAN
MP P74 LUMUT

3.   Disebabkan YB Haji Hadi Awang adalah BAKAL CALON TPM I diikuti Pemimpin DAP (LGE or LKS) maka secara Automatik Hj Hadi akan jadi PM jika sekiranya DSAI KECUNDANG di P74 Lumut.

Nampak sangat SANDIWARA BERSIRI dah mula TERTAYANG di PENTAS Pakatan Pembangkang.

WALLAHHU 'ALAM

No comments:

Post a Comment