Sunday 6 January 2013

TAHNIAH .... ANWAR TELAH BERJAYA MENJALANKAN TUGAS DENGAN JAYANYA ... SEMOGA BELIAU DIKEKALKAN LAGI SELEPAS PRU 13 INI. INSYA ALLAH





KE MANA DIA NI?

Jika kita baca .... 35% dari ucapannya adalah MENGUTUK/MEMBANGKANG BN.

Tahniah ... ANDA TELAH BERJAYA MENJALANKAN TUGAS ANDA SEBAGAI "KETUA PEMBANGKANG".

Oleh, teruskanlah .... SEMOGA BR TUMBANG agar anda KEKAL MENJAWAT JAWATAN ITU.

Amin.



TEKS UCAPAN ANUAR IBRAHIM - KETUA UMUM PKR SEMPENA KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT



Kita mengadakan konvensyen ini sebagai menyambut suara rakyat. Rakyat telah bersuara pada 8hb Mac 2008. Dan suara rakyat semakin lantang. 

Apakah yang rakyat mahu? 

Rakyat telah memberikan kita sedikit kepercayaan. Tsunami politik 2008 memcerminkan rakyat telah muak dengan kerenah rasuah, politik perkauman dan taktik jelek adu domba Umno-BN. Mereka marah dengan skandal V K Lingam, dan tatkala harga petrol melabung mereka tidak yakin BN bersungguh-sungguh untuk membantu rakyat.

Maka rakyat memberikan dokongan kepada gagasan Keadilan, DAP dan Pas. Jika kita lihat persiapan jentera pilihanraya, kerjasama antara parti-parti kita yang masih longgar, dan kita melihat pula jaganath pilihanraya Umno-Bn, dengan propaganda licik dan penuh fitnah, semua merasa mustahil kita mampu memperoleh kemenangan yang begitu besar. Tidak ada pendita politik yang mempercayainya, dan sebahagian besar kita sendiri tidak mempercayainya.  




HUBAYA-HUBAYA




No comments:

Post a Comment