Wednesday 19 December 2012

AYAHANDAKU USTAZ ZULKIFLY HJ IBRAHIM. CARILAH DUN LAIN SELAIN N39 BOTA.






USTAZ ZULKIFLY HJ IBRAHIM
BAKAL CALON PAKATAN RAKYAT
N39 BOTA

Saya nak cakap lebih ..... tak boleh .... nanti TULAH pulak sebabnya .... beliau adalah BAPA SAUDARA aku.

Jadi, saya cuma nak nasihatkan kepadanya ....
TAK USAH LER ....sebabnya ... KELABU.

Beraninya saya menyatakan demikian (BUKAN NAK BANGGA DIRI) kerana saya mempunyai pengalaman di kawasan ini sejak PRU 1974 lagi.

Antara jawatan saya (walaupun saya hanya ORANG UMNO) .... tanpa sebarang jawatan di Bahagian Parit ..... AJK Biro pun tak ada  :-

1.   Penceramah PRU sejak PRU 1982
2.   Penyelaras Daerah Mengundi sejak PRU 1990
3.   S/Usaha Bilik Gerakan BN N39 Bota PRU 1995
4.   Penyelaras Parlimen Lumut PRU 1999
5.   Penyelaras N39 Bota PRU 2004
6.   Penasihat Calon BN N39 Bota PRU 2008
7.   Penasihat Calon BN N37 Pantai Remis (MCA) PRU 2008

PRU 13 .... tak tahu nak ke mana pulak. Kalau ada umur panjang .... Insya Allah kemungkinan kita akan berjumpa tetapi berlainan Bilik Gerakan.




Berdasarkan pengalaman di atas, ingin saya  nasihatkan .... TAK USAH LER. 

Pergi ler cari tempat lain.

Itu aje ....

Tapi kalau berhajat juga .... silakan kerana ...
kita mengamalkan DEMOKRASI


JUGA
ALLAH MAHA KUASA YANG MENENTUKAN
SEGALA-GALANYA



WALLAHHUALAM




5 comments:

  1. kalau ada title ustaz..ngape jadi calon PKR ??? parti lgbt tu ? jadi calon parti pas le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruslan Hussin - jangan buat fitnah sesuka hati. kita orang Islam ada prinsip yang kita pegang. Ulamak yusuf Qardhawi menyatakan ; rancang fitnah MUNAFIK. Sebar Fitnah FASIK. Berhati-hati keluarkan kata-kata

      Cikgu Lin - Insya allah saya akan teruskan perjuangan. Maksud Al Quran ,Mereka yang berkata , Tuhan kami ialah ALLAH itu pegangan saya . Setelah meneliiti beberapa isyarat saya akan ke Bota. Minta anakanda bantu kali ini.

      Delete
  2. Tersilap pilih ler tu agak nyer ...

    ReplyDelete
  3. Salam sekali lagi buat Anakanda Cikgu Lin. Jika sudi lawatilah blog saya di http://ustazulbota.blogspot.com/ dan ikutilah suara hati yang telah, sedang dan akan terus dilontarkan.

    Saya pasti akan luahan anakanda penuh kejujuran, namun biarlah ianya berpaksikan kepada fakta dan kebenaran.

    Kontituensi Dun Bota ialah tanah tumpah darah kita. Juga ianya tanah tumpah darah Isteri saya. Keluarga saya dan isteri semuanya di sini. Dan inilah peluang yang terbaik untuk kita berhijrah dan melakukan perubahan.

    Saya amat menghormati pendirian Cikgu Lin berada di wadah UMNO dan saya pasti Cikgu Lin akan melaksanakan yang terbaik untuk kali ini.

    Salam Hijrah. Rakyat Bangkit, Bota berubah.

    ReplyDelete