Saturday 28 July 2012

SIAPA NAK BANTUAN INOVASI ...SILA HUBUNGI SAYA SEGERA



Beberapa hari lalu ada panggilan telefon .....

Telefon : Tinjaukan saya BAHAN INOVASI  
               yang boleh diketengahkan ... kalau 
               boleh carikan saya 10 bahan dari
               penduduk tempatan.
Aku : OK .... saya akan cuba.

Teringat aku .......

1.  Seorang rakan yang mengusahakan kelapa sawit. Beliau mencipta SET MENGEPAM RACUN YANG MUDAH DAN MURAH.
GAMBAR HIASAN SAHAJA

2.  Satu kampung di pinggir pantai di mana semua  penduduknya menangkap udang dengan menggunakan SERKAP JARING TANPA TURUN KE LAUT.
GAMBAR HIASAN SAHAJA

3.  Satu pokok yang diambil daunnya pada waktu sebelum senja, digunakan untuk MENGHALAU NYAMUK.
GAMBAR HIASAN SAHAJA

4.  Sebiji tin drum yang diubahsuai untuk dijadikan SET PEMBAKAR LEMANG.
GAMBAR HIASAN SAHAJA
5.  ?
6.  ?
7.  ?
8.  ?
9.  ?
10.?

Jadi, saya ingin mendapatkan 6 bahan lagi.

JIKA ANDA MEMPUNYAI BAHAN INOVASI DAN
PERLUKAN BANTUAN MODAL
(TAK PERLU BAYAR KEMBALI)

SAYA HANYA MAMPU TAWARKAN
 UNTUK
WARGA DI SEKITAR MANJUNG DAN PERAK TENGAH

SILA HUBUNGI SAYA
dengan cara
HANTAR GAMBAR BAHAN SERTA DOKUMENNYA MELALUI INBOX



TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment