Tuesday 7 February 2012

(18SX) BEKAS PEMBANTU EXCO PAKATAN RAKYAT SELANGOR DAH KENA CEKUP ?

Kalau ditanya pada PAKATAN RAKYAT .... semuanya ni FITNAH BELAKA .... terutama apabila dipaparkan oleh BERITA HARIAN.

Tapi bacalah sendiri ..... nanti mereka tuduh aku sengaja MEMBUAT FITNAH pulak ... NERAKA JAHANAM pulak mereka ISTIHAR aku nanti.


PETIKAN BERITA HARIAN ONLINE



Azmin: PDRM belum terima pengesahan POLRI

2012/02/07


KUALA LUMPUR: Polis Diraja Malaysia (PDRM) masih belum menerima pengesahan daripada polis Indonesia mengenai penahanan Azmin Hilmi, bekas teman lelaki Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Lanjan, Elizabeth Wong, yang disyaki terbabit menyebar gambar bogel wanita itu. 



Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah, berkata Kepolisan Negara Republik Indonesia (POLRI) masih belum mengesahkan penahanan lelaki itu yang didakwa dilakukan oleh pihak berkuasa Batam, Indonesia, Jumaat lalu.

"Setakat ini masih belum ada pengesahan daripada pihak Indonesia mengenai tangkapan tersebut. Hilmi masih dikehendaki polis Kuala Lumpur untuk bantu siasatan kes membabitkan Elizabeth Wong," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas.
Ku berkata, sekiranya benar lelaki yang dikehendaki PDRM sejak 2009 itu ditahan, PDRM akan berurusan dengan POLRI melalui saluran tertentu. 

Akhbar tempatan hari ini melaporkan lelaki berusia 37 tahun itu ditahan pihak berkuasa Batam, Indonesia ketika dia cuba memperbaharui pasport dengan menggunakan kad identiti dan sijil lahir palsu di Jabatan Imigresen Batam. 

Pemeriksaan lanjut pihak berkuasa Indonesia terhadap lelaki itu kemudian mendapati dia warga Malaysia dan mendakwa dirinya adalah anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR). 


Pada Februari 2009, Hilmi yang juga bekas pembantu seorang pemimpin politik PKR di Selangor, diburu bagi menyelesaikan kontroversi penyebaran gambar bogel Wong yang juga Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Selangor.



Bagaimanapun, Hilmi yang ketika itu tinggal di Jalan 4H, Ampang Jaya, Selangor gagal dikesan kerana menghilangkan diri ke luar negara selepas terbongkarnya skandal itu. - BERNAMA 

APA CERITA SEBELUMNYA ADALAH .........

Pembantu Khas ADUN Bukit Lanjan (PKR)  mrkp EXCO KERAJAAN NEGERI SELANGOR dituduh MERAKAM dan MENYEBARKAN GAMBAR EXCO NI DALAM KEADAAN SEPERTI DI BAWAH (yang teruk .... tak boleh papar) ... kalau ndak cari ler sendiri.

EXCO BERKENAAN 
DAN PEMBANTU KHASNYA

Lepas tu ...Pembantu Khas tu .... HILANGGGGG.

Itulah citernya .... tetiba .... muncul citer di atas tadi.

GAMBAR HIASAN SAHAJA

GAMBAR HIASAN SAHAJA

GAMBAR HIASAN SAHAJA

GAMBAR HIASAN SAHAJA

Yang peliknya .... kalau Pemimpin BN ... heboh SATU MALAYA ..... kalau Pemimpin Pakatan Rakyat ..... heboh jugak TAPI SATU DUNIA ..... INI SEMUA BN PUNYA ANGKARA ... maka segeralah diberikan SIMPATI ... hingga BERDERAI AIR MATA PARA PENYOKONG MEREKA.

BERDERAI AIR MATA (MALU AGAKNYA)

TAPI ... SOKONGAN PADU DIBERIKAN

SENYUM KEMBALI (MACAM TAK ADA APA-APA)

Juga, kalau ada Pemimpin BN yang TAK BERTUDUNG .... heboh SATU MALAYA .... tapi bila PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT ..... NGANGKANG PUN CEPAT-CEPAT TUTUP DENGAN TUDUNG SAJI..... dengan alasan ITU SEMUA FITNAH DARI BN.

MUHASABAH DIRI LER ... SEBELUM TERLAMBAT.




5 comments:

  1. Ni laa nama nyer Melayu Buta Hati... + Jahil Marakab...xreti laah nak kata aper lagi...!!!

    ReplyDelete
  2. Tobak wojik bengong nak mampoh.... Gitu la perangai org yg dikata katakan hebat...

    ReplyDelete
  3. yang ni den tak nak komen, sebab den nak tengok Eli ke atau Hilmi yang salah. Den nak tengok macam mana BN gunakan isu ini untuk jatuhkan Eli PRU13 nanti jika bertanding. Lepas tu den nak tengok macam mano Berita Hairan dan Utusan Meloyo main peranan. Macam mana PDRM uruskan kes ini. Den nak tengok macam mano PR menangkis serangan BN terhadap isu ini. Kito tengok siapa menang siapa kalah, siapa terperangkap, siapa kena jerat dan siapa terjerat. Wayang sudah bermula kita tengok macam mana end atau BEnd nyo

    ReplyDelete
  4. Pergghhhh!!! mantap gak body Elizabeth Wong ni ek....untung ko Helmi. Hahaha :))

    ReplyDelete
  5. nak kata cikgu cerdik tapi bodoh pulak. mcm mana boleh jadi cikgu ni?? yg pertikaikan pasal tudung sb mengaku dia tu islam kalau bukan islam lantak dia ler nak telingkup ker.

    ReplyDelete