Sunday 18 September 2011

BULAN OKTOBER 2011 = BULAN MENGHALAU "HANTU-HANTU PAKATAN RAKYAT".

Salam.

Sebentar tadi, saya cuba memasuki Laman FB GROUP "ROAD TO PUTRAJAYA" .... malangnya saya mendapat jawapan yang menggelikan hati 

This content is currently unavailable

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.

     Dalam ertikata lain, SAYA SUDAH DI"BLOCK" oleh admin.
 
     Jadi, apa pulak JADAHnya mereka (PENYOKONG TAKSUB PAKATAN RAKYAT" yang kadang-kadang MERAYAU-RAYAU MACAM  PELESIT  di laman-laman FB kita. Mereka yang sentiasa menyimpan MUKA .... agar tidak dikenali umum selain dari berintraksi sesama mereka akan memasuki laman-laman FB PRO BN ... sambil memaparkan sesuatu yang SENTIASA KONTROVERSI sedangkan laman mereka TERTUTUP RAPI.


     Ini menunjukkan mereka adalah HANTU-HANTU PAKATAN RAKYAT yang DIARAHKAN melepaskan BAJANG atau PELESIT ke Laman FB PRO BN.

     Apakah tindakan yang sewajarnya yang perlu diambil ?

1.     Biarkan saja ?.
2.     Delete/Remove namanya dari senarai Rakan FB kita ?.
3.     BLOCK TERUS ?.

     Besar kemungkinan, Bulan Oktober ini, saya akan DELETE rakan FB yang PRO PAKATAN RAKYAT. Jadi, tolong berikan saya pendapat.

Sekian, terima kasih.


No comments:

Post a Comment